* Час вказано для регіону: Україна, Одеса
65 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товару Належної якості: – Зателефонуйте на номер +380638172376 та повідомте про намір повернути оплачений товар; – Надішліть нам товар за допомогою поштової служби “Нова пошта” або самостійною доставкою за адресою: 65074, вул. Героїв Крут, 36, Одеса, Україна. Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації. – У разі відправки перевізником “Нова пошта” повідомте нам № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; – Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів: Товари для індивідуальної гігієни (зубні щітки, очисники шкіри, машинки для стрижки та тд). Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.). Дитячі іграшки м’які та дитячі іграшки гумові надувні. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо). Із детальним списком товарів, що не підлягають обміну або поверненню можна познайомитися у Законі України «Про захист прав споживачів». Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну. Процедура повернення товару Неналежної якості: – Зателефонуйте на номер +380638172376 та повідомте про намір повернути оплачений товар; – Надішліть нам товар за допомогою поштової служби “Нова пошта” або самостійною доставкою за адресою: 65074, вул. Героїв Крут, 36, Одеса, Україна. Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації. – У разі відправки перевізником “Нова пошта” повідомте нам № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; – Після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей у разі повернення товару неналежної якості відбуваються за рахунок продавця.
Наскільки вам зручно на сайті?